1
Μαριάννα Πολυχρονίδη:"Με ενδιαφέρει περισσότερο να δημιουργήσω μία ισορροπημένη οικογένεια από το να κάνω τεράστια καριέρα.Εδώ και δύο χρόνια είμαι με έναν άνθρωπο που συγκεντρώνει όλα όσα ζητάω από ένα σύντροφο και σκέφτομαι μάλιστα να γυρίσω στην Κρήτη.Άλλωστε είμαι 30 χρονών και έχω αρχίσει να σκέφτομαι την μητρότητα".Για το Just the 2 of us:"Νιώθω τυχερή που κάθε εβδομάδα τραγουδάω μπροστά στον Κώστα Τουρνά και τον Στέφανο Κορκολή. Σε σχέση με τις δύο κοπέλες τώρα, δεδομένου ότι δεν έχουν μουσικές γνώσεις, δεν θα είχα πρόβλημα αν με έκριναν με βάση αυτό που ακούνε.Δυστυχώς όμως αυτό δεν συμβαίνει".Για το αν ακολουθεί συγκεκριμένη διατροφή:"Δεν κάνω συγκεκριμένη διατροφή. Είμαι η κλασική μεσογειακή γυναίκα. Έχω αρχίσει να συμφιλιώνομαι με αυτό που είμαι και μου αρέσει. Δεν είμαι διατεθειμένη να πάθω ανορεξία προκειμένου να φαίνομαι ωραία στην τηλεόραση."

Δημοσίευση σχολίου

  1. MARIANNAAAAA c latrevw pl pl!!!!!! exeis apolito dikio se oti eipes gt mia zwi tin exoume!!!!! as ti zhsoume lpn opws th theloume!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή