0
Η Αγγελική Ηλιάδη εκτός από την εκπληκτική παρουσία της στην πίστα, τώρα «κόβει ανάσες» και στο «Dancing with the stars 2» κάθε βδομάδα. Ανανεωμένη όσο ποτέ η τραγουδίστρια δήλωσε για την περίοδο αυτή ότι «νιώθω πάρα πολύ καλά και τα έχω βρει με τον εαυτό μου σε όλα τα επίπεδα».Στη συνέντευξή της στο «Down Town» εξηγεί για την προσωπική της ζωή ότι «γενικά, όταν είμαι ευτυχισμένη, δεν είναι ότι θέλω να το δείχνω, αλλά μου βγαίνει. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει να κρύβονται. Και δεν έχω ανάγκη να κρυφτώ. Δεν κάνω κάτι κακό. Αλλά με έχει ενοχλήσει το γεγονός πως έχει ειπωθεί παλιότερα ότι εκμεταλλεύτηκα κάποια δημοσιότητα λόγω της προσωπικής μου ζωής. Καταλαβαίνω πως όταν είσαι γνωστός άνθρωπος μπορεί κάποιοι να πουν πολλά για σένα και μπορεί να μη σε ενοχλήσει και τίποτα – γιατί μέχρι ενός σημείου το περιμένεις. Το ένα, όμως, που θα ειπωθεί μπορεί να σου χτυπήσει κάπως. Κι εμένα όλη αυτή η δημοσιότητα που πήραν κάποια προσωπικά μου θέματα δεν μου άρεσε καθόλου».Στην ερώτηση για το θέμα του γάμου είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Αν, ας πούμε, φτάσω στο σημείο να πάρω κάποια στιγμή την απόφαση να παντρευτώ, τότε θα το μάθετε!»...
newsbeast-gr

Δημοσίευση σχολίου