0
Στην κάμερα του Star μίλησε η Χριστίνα Κολέτσα, που φωτογραφήθηκε την Παρασκευή το πρωί για την αφίσα του νέου σχήματος του νυχτερινού κέντρου Romeo.Διαψεύδοντας τα δημοσιεύματα που την θέλουν να είναι ζευγάρι με τον ποδοσφαιριστή, Παντελή Καφέ, η τραγουδίστρια δήλωσε: «Η αλήθεια είναι ότι έχω νιώσει πως κουράζομαι πάρα πολύ από αυτή την ιστορία χρόνια τώρα. Το μόνο που έχω να σας πω είναι ότι δεν τρέχει κάτι μεταξύ εμού και του κυρίου» ενώ με χιούμορ συμπλήρωσε: «Πραγματικά έχει καταντήσει αστείο, πέραν ότι μου χαλάτε και τα τυχερά».Ο Παντελής Καφές και η Χριστίνα Κολέτσα σε πρόσφατη νυχτερινή τους εμφάνιση.Για την καλίγραμμη σιλουέτα της η Χριστίνα Κολέτσα αποκάλυψε: «Δεν προσέχω και πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι πως έχω καλά γονίδια» ενώ για την προσωπική της ζωή δήλωσε: «Περνάω πάρα πολύ καλά με την πάρτη μου».

Δημοσίευση σχολίου