5
Η Μαρία Μπακοδήμου και στο Διαδίκτυο. Η παρουσιάστρια του Star το 2012 κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, αφού εδώ και πολλά χρόνια ήθελε να έχει το δικό της blog. Έτσι, λοιπόν, μαζί με εκλεκτούς συνεργάτες αποφάσισε να υλοποιήσει τον στόχο της δημιουργώντας το www.marymary.gr


O λόγος που η Μαρία αποφάσισε να δημιουργήσει αυτό τον χώρο στο Διαδίκτυο είναι ότι ήθελε να βοηθήσει όλες τις γυναίκες να έχουν μια καλή ζωή και να είναι χαρούμενες, χωρίς απαραίτητα να είναι τέλειες, και πάνω απ’ όλα να είναι ο εαυτός τους.

«Το marymary-gr φτιάχτηκε για τις γυναίκες σαν κι εμένα, που έχουμε κουραστεί όλα τα μέσα να μας λένε πώς πρέπει να γίνουμε καλύτερες. Κι αν δεν ακολουθήσουμε τις συμβουλές τους, η ποινή θα είναι αντίστοιχη με εκείνη που σου επιβάλλεται όταν δεν στέλνεις το γράμμα του Αγίου Νεκταρίου που βρίσκεις στο γραμματοκιβώτιό σου σε άλλους δέκα: Θα ζήσεις δύσκολη ζωή. Βαρέθηκα, μάνα μου, τα άρθρα που με επτά tips διδάσκουν πώς θα κάνεις την εύκολη γρήγορη συνταγή για να τους τρελάνεις όλους με τη γαλοπούλα σου, τις συμβουλές να είσαι η πιο ήρεμη, όμορφη και πάντα νέα και περιποιημένη μαμά, η πιο σκύλα στη δουλειά και σύζυγος-αστέρι, καλύτερη και από την Τζένη στο “Τζένη-Τζένη”» γράφει η ίδια στο editorial της.

Η παρουσιάστρια, μάλιστα, δίνει τις δικές της συμβουλές στις γυναίκες για μια καλύτερη ζωή: «Κουράστηκα να βλέπω γυναίκες να τρέχουν από το laser για το μπικίνι στην παιδική σχολική γιορτή, στο σούπερ μάρκετ, στο γραφείο, στον γκόμενο 5-7, στο κομμωτήριο, το βράδυ κοινωνικό δείπνο υποστήριξης της καριέρας του συζύγου και σε όλες αυτές τις διαδρομές να κορνάρουν υστερικά γιατί είναι τα νεύρα σπασμένα. Όλα είναι υπό επαναπροσδιορισμό. Σε αυτή την υπό σχεδίαση εποχή, το marymary.gr προτείνει τη δική του εικόνα για την καλή ζωή και είναι ανοιχτό στον διάλογο με εσάς. Δεν θέλω άλλο καταναγκασμό να είμαι τέλεια, δεν θέλω να είμαι τέλεια, θέλω να ’μαι ο εαυτός μου».

Δημοσίευση σχολίου

  1. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.
    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ.ΓΙΩΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΓΑΠΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΤΗ!!ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΓΙΟ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καρδια μου Μαρια μου και γλυκουλη μου Φωτη σας αγαπαω παραπολυ ειμαι η Αναστασια. Βρε καρδια μου το δωρο που κανατε σημερα 29/10/12 που μπορω να το βρω εστειλα και μνμ αλλα δν το πιρα. Σ'αγαπω πολυ πολλα πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. MAΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΩΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΟΙ
    !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. thea eisai kopelara mou
    pou prepei na paw na zitisw to xieri sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή