0
Ο Μάρκος Σεφερλής σε μία συνέντευξη εφ όλης της ύλης απαντά σε όλα όσα έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με το πρωινό που ετοιμάζει το Mega.

Σε ερώτηση για το αν επέβαλε την γυναίκα του στην εκπομπή απαντά: «Μα τι "τέρας" είμαι εγώ που "πετάω" κόσμο από εκπομπές, που "τρώω" συνεργάτες και που θέτω βέτο για τη γυναίκα μου; Δεν θα γελάσω και δεν θα αστειευτώ με αυτό, γιατί το θεωρώ χτύπημα κάτω από τη μέση. Δεν επέβαλα την Έλενα και δεν έθεσα κανένα βέτο για εκείνη! Πρότεινα να είναι μαζί μου, γιατί με στηρίζει με δύναμη και δυναμική, γιατί επικοινωνούμε ουσιαστικά, γιατί θεωρώ ότι θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη στο πάνελ.»

Σε ότι αφορά στην Ράνια Θρασκιά και σε όσα έχουν γραφτεί ότι της έφαγε τη θέση από το πρωινό αναφέρει «Δεν έγινε ποτέ καμία συζήτηση στην οποία να συμμετείχα που να "έπαιξε" το όνομά της. Και επειδή έγινε όλος αυτός ο θόρυβος ότι της έριξα πόρτα και την πέταξα από το πρωινό, μίλησα με το Mega και ρώτησα αν υπήρχε κάποια συζήτηση που δεν γνώριζα. Μου απάντησαν ότι είχαν μιλήσει μαζί της, αλλά όχι σε σχέση με το πρωινό τους.»

Στις φήμες ότι θα φάει και τον Ουγγαρέζο απάντησε με το γνωστό του χιούμορ. «Κατ' αρχάς, είμαι σε διατροφή και τρώω μόνο ότι μου λέει ο γιατρός μου. Ούτε "πετάω" κόσμο, ούτε "τρώω"! Ο Δημήτρης μου είναι πολύ συμπαθής, είναι έξυπνο παιδί και θέλω να είναι στην παρέα μας, και δη σε μεγαλύτερο ρόλο από το να συμμετέχει σε κουτσομπολιά. Ένα από τα ζητούμενα μου για το δικό μας πρωινό είναι να μην έχει κουτσομπολιό εμμονών, κακοπροαίρετο. Να μου την πεις την είδηση, αλλά με χιούμορ, με γλυκό τρόπο, όχι με εμπάθεια και με "κατινιά".»

Όσο για το αν θα είναι στο πάνελ του σημείωσε «Κατ' αρχάς, δεν αποφασίζω εγώ! Προτείνω και το κανάλι παίρνει τις αποφάσεις. Εγώ θέλω να είναι μαζί μας και νομίζω ότι και εκείνος το θέλει, γιατί με σέβεται κι έρχεται πάντα στις παραστάσεις μου δηλώνοντας "φαν" μου.»


star-gr

Δημοσίευση σχολίου