0
Η Θωμαή Απέργη που εντυπωσιάζει με τη φωνή αλλά και με την εμφάνισή της πάνω στην πίστα στο Posidonio, δίπλα στον Κωνσταντίνο
Αργυρό, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό YOU και μιλάει για τα προσωπικά της!

Έχεις ερωτευτεί δυνατά;

«Κοίτα, εννοείται ότι έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές, τώρα μπορεί να βρεθεί ένας έρωτας που θα μου τη δώσει κατακούτελα, δεν τον απορρίπτω, αναμένω τον καλό πάντως!», δήλωσε.

Ζεις σε ένα ροζ παραμύθι, περιμένεις τον πρίγκιπα του παραμυθιού ή είσαι πιο προσγειωμένη;
Έχω ψήγματα ρομαντισμού αλλά ζω στην πραγματικότητα, που σημαίνει ότι δεν περιμένω τον άντρα με το άλογο! Τον θέλω να είναι ευγενής, να έχει χιούμορ, να με στηρίζει και να τον στηρίζω, να είμαστε μια γροθιά, θέλω να κάνω μια δεμένη οικογένεια, είναι πολύ σημαντικό και αυτό μου δίνει δύναμη.

Γιατί πιστεύω ότι είσαι μια γυναίκα για σπίτι;

Ούτε καν, είμαι γυναίκα καριέρας, ειδικά αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι άλλο, μόνο η δουλειά, ακόμα κι αν βρισκόταν ο ιδανικός δεν θα μπορούσα να θυσιαστώ, με νοιάζουν πάνω από όλα τα επαγγελματικά μου. Νομίζω, πάντως, πως ο ιδανικός θα το καταλάβαινε αυτό!

Επώνυμες σχέσεις είχες; Έχουν γράψει για τον Γιούρκα Σεϊταρίδη, για τον Φίλιππο Σαπουντζή… Και έχεις πει μάλιστα ότι “όλοι οι άντρες που πέρασαν από τη ζωή μου ήθελαν να με παντρευτούν!”…

Ναι, αλήθεια είναι αυτό, και επιστρέφουν για κάποιο λόγο! Εντάξει έχουν τελειώσει όλα αυτά και τώρα πια διατηρώ με όλους τους πρώην συντρόφους μου πολύ καλές σχέσεις. Όταν κλείνω ένα κεφάλαιο στη ζωή μου το κλείνω εντελώς…

Δημοσίευση σχολίου