0
Η 32χρονη Βίκυ Καγιά αποκαλύπτει στο περιοδικό ΟΚ! τα μυστικά της ομορφιάς της.
«Εκτός από τον καλό μεταβολισμό που έχω, με βοήθησε πολύ το γεγονός ότι αθλούμαι από μικρή ηλικία. Έτσι, ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το βάρος μου» αποκαλύπτει στο ΟΚ η Βίκυ Καγιά, που έχει ύψος 1,77 και ζυγίζει πενήντα πέντε κιλά. «Αν δεν είχα ασχοληθεί με το μόντελινγκ είναι πολύ πιθανό να έδινα λιγότερη σημασία στη σιλουέτα μου. Μια γυ­ναίκα, όμως, πρέπει να είναι επιμελής τόσο με το σώμα της όσο και με το πρόσωπο της».

«Δεν ακολουθώ κάποιον εξεζητημένο τρόπο διατροφής. Φροντίζω όμως ώστε στο μενού της εβδομάδας να υπάρχουν απαραιτήτως φρούτα, σαλάτες, άφθονο νερό και φρέσκοι χυμοί» εξηγεί. Στη διατροφή της ακολουθεί έναν χρυσό κανόνα: «Πρέπει να έχουμε πέντε γεύματα την ημέρα και να τρώμε λίγο απ‘ όλα. Είναι καλό να κάνουμε μικρά συχνά γεύματα. Ποτέ δεν πρέπει να αφήνουμε το στομάχι μας άδειο και να νιώθουμε ότι πεινάμε». «Δεν στερούμαι τίποτα. Πάντα τρώω μεσημέρι και βράδυ, αλλά αποφεύγω τις μεγάλες ποσότητες. Διατηρώ μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα σε υγιεινό φαγητό και junk food, το οποίο δε μπορώ να αποφύγω κάποιες φορές. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να αντισταθώ στα ζυμαρικά .Λόγω του καλού μεταβολισμού μου, όμως, δεν με αγχώνει η ζυγαριά» εξομολογείται η παρουσιάστρια του Next top model «Έχω αδύνατο αλλά υγιές σώμα. Όμως έτσι ήμουν πάντα».

Ωστόσο έχει φανταστεί ποτέ πώς θα ήταν με δέκα επιπλέον κιλά; «Έγκυ­ος! Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να πάρω τόσα κιλά σε φυσιολογικές συνθήκες» απαντάει.

Ημερήσιο πρόγραμμα

Η ημέρα της αρχίζει με ένα μπολ δημητριακά και γάλα, ένα φρούτο και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Διαφορετικά μπορεί να επιλέξει κρουασάν με βούτυρο και μαρμελάδα. Το δεκατιανό της είναι τοστ με γαλοπούλα και τυρί ή ένα μήλο. Για το μεσημεριανό της επιλέγει φιλέτο κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες, σπαγγέτι με φρέσκιες ντομάτες, λαδερά με ιδιαίτερη προτίμηση στα φασολάκια, ή γεμιστά με ρύζι, που είναι σπεσιαλιτέ της μητέρας της. Το βραδινό της είναι ή το μεσημεριανό φαγητό σε μικρότερη ποσότητα, είτε φρούτα. Στις νυχτερινές εξόδους της επιτρέπει στον εαυτό της καμιά φορά να πιει μόνο ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί, ή ένα ποτήρι σαμπάνια.

Yoga & pilates

Αγαπά το σώμα της και το φροντίζει με την κατάλληλη γυμναστική. «Ασκούμαι δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Χαλαρώνω, ηρεμώ και μου αφαιρεί την ένταση». Συγκεκριμένα επιλέγει να κάνει yoga, gyrotonics και pilates mat.

«Όχι πολλά καλυντικά»

«Κάνω τα βασικά που θα πρέπει να κάνει μια γυναίκα. Θεωρώ ότι είναι λάθος να φορτώνουμε το πρόσωπο μας με πολλά καλλυντικά προϊόντα» αναφέρει το γνωστό μοντέλο. Όσο για τις αισθητικές επεμβάσεις δηλώνει: «Ο ύπνος είναι το καλύτερο bottox. Φροντίζω να κοιμάμαι όπως πρέπει, δηλαδή ένα οκτάωρο κάθε μέρα». Επιπλέον, δεν ξεχνά την περιποίηση των μαλλιών της: «Με έχει βοηθήσει πολύ ο κομμωτής μου Στέφανος Βασιλάκης. Δεν κάνουμε πια ανταύγειες. Επίσης προσέχω τον τρόπο που τα βουρτσίζω, μόνο από κάτω προς τα πάνω. Χρησιμοποιώ ενυδατικές μάσκες και κοντίσιονερ πλούσια σε βιταμίνες».

No stress

«Ο χρόνος ήταν πάντα πολύ καλός μου φίλος. Θα έλεγα ευεργετικός στη ζωή μου και εύχομαι να παραμείνει έτσι για να τα πάμε καλά» υπογραμμίζει η παρουσιάστρια του ΑΝΤ1. «Πιστεύω πάρα πολύ στη θετική ενέργεια, στο χαμόγελο και στην καλή διάθεση. Τίποτα δεν αξίζει για να αγχωνόμαστε τόσο πολύ, εκτός βέβαια από σοβαρά θέματα υγείας».

Diet & beauty tips

- Αποφεύγει τα όσπρια
- Δεν πίνει και δεν καπνίζει
- Αφαιρεί πάντα το μακιγιάζ και πλένει το πρόσωπο της καθημερινά με ειδικό σαπούνι
- Δεν ξεχνά ποτέ να βάλει κρέμα ημέρας και ματιών
- Μία φορά την εβδομάδα κάνει απολέπιση και μάσκα προσώπου
ok-gr

Δημοσίευση σχολίου